فناوري ديجيتال
نوشته شده توسط : علی

فناوري ديجيتال

دوربين 80 مگاپيكسلي

يك شركت دانماركي به نام Phase One با عرضه يك دوربين ديجيتال 80 مگاپيكسلي، روي همه گوشي‌هاي تلفن همراه فوق مدرن امروزي را كم كرده است.  اين دوربين با پورت

USB3 عرضه مي‌شود و قيمت آن حتي از 20 گوشي آيفون4 هم گرانتر در مي‌آيد: 43990 دلار.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بزرگ‌ترين نمايشگر صفحه لمسي دنيا

بزرگ‌ترين نمايشگر صفحه لمسي دنيا در چه جايي مي‌تواند باشد؟ يك سازمان جاسوسي با دم و دستگاه و تشكيلات؟ خير! دانشگاه گرونينگن هلند بــــزرگ‌ترين نمايشگر صفحه لمسي دنيا را در كلاس خود قرار داده است تا با كمك آن رياضيات و كامپيوتر تدريس كند. اين نمايشگر 33 پا عرض و 9 پا ارتفاع دارد.

 

 

 

 

 

تلويزيون جديد با 500گيگابايت هارد داخلي

با مدل‌هاي جديد تلويزيون‌هاي سوني ديگر به دستگاه‌هاي پخش‌كننده نيازي نيست. 500گيگابايت هاردديسك داخلي و قابليت اتصال به ديسك‌هاي خارجي از جديدترين ويژگي‌هاي اين تلويزيون‌هاي LED است كه در اندازه‌هاي 40، 32 و 22 عرضه مي‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

جعبه چوبي براي دستگاهي مدرن

اين همه مسوولان اپل تلاش كردند دستگاه آيپد خود را نازك و باريك جلوه دهند، اين جعبه كه Wudskins نام دارد، همه اين نقشه را نقش بر آب مي‌كند. اين جعبه چوبي را 4 خانم در گينزويل فلوريدا ساخته‌اند و به نظر مي‌رسد هدف از توليد اين جعبه، به كار بردن آيپد در آشپزخانه با كابينت‌هاي چوبي باشد تا دكوراسيون خانه را به هم نريزد.

 

 

 

 

 

 

 

تلفني كه مي‌تواند تبلت شود

اين تلفن يك مدل مفهومي است كه در چين برنده جايزه

Furong2010 شده است. همه تجاربي كه با يك گوشي صفحه لمسي تا به حال داشتيد را هنگام ديدن اين گوشي بايد فراموش كنيد. همه چيز آن فوق‌العاده است و يك گوشي ايده‌آل براي هر كسي است كه مي‌خواهد 10 يا 20 سال آينده تلفن همراه داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

ساده‌ترين تلفن دنيا

سافت بنك تنها اپراتور ژاپني است كه آيفون را عرضه مي‌كند و حالا اين شركت اميدوار است با توليد ساده‌ترين تلفن دنيا، بازار تلفن‌هاي همراه ژاپن را قبضه كند. اين گوشي جديد كه با همكاري ZTE چين ساخته شده است، تنها يك دكمه دارد كه با كمك آن مي‌توان با والدين يا ديگر افراد مهم و ضروري تماس گرفت. بازار هدف اين گوشي، كودكان و افراد مسن است. بعد از ايجاد تماس، دستگاه به صورت خودكار ايميلي با اطلاعات GPS فرد مسن ارسال مي‌كند و همچنين يك نخ به دستگاه متصل است كه در صورتي كه كشيده شود، مي‌تواند صداي بلندي ايجاد كند تا اطرافيان متوجه شرايط بحراني وي شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

گوشي‌هاي فيس‌بوك

گوشي‌هاي همراه فيس‌بوك نيز بزودي عرضه خواهند شد. اين گوشي‌ها توليد شركت INQ بوده و سيستم‌عاملشان آندرويد خواهد بود. منبع الهام طراحي اين گوشي‌ها، سربازان سفيدپوش جنگ ستارگان و ربات انيميشني Eva در كارتون Wall-E بوده است و در اصل براي كاربران دوآتشه فيس‌بوك طراحي شده است.

 

 

 

 

 

 

ساعت جوهري

اين مدل مفهومي ساعت، با استفاده از جوهر الكترونيك طراحي شده است و آقاي جاناتان فري معتقد است كه با تركيب فناوري جوهر الكترونيك و سطوح منعطف مي‌توان حتي روي اين ساعت كتاب الكترونيك هم خواند.





:: برچسب‌ها: فناوري ديجيتال ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 201
|
تعداد امتیازدهندگان : 51
|
مجموع امتیاز : 51
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: